ვაკანსიები

ვაკანსიები

ანგარიშსწორების სპეციალისტი

გამოქვეყნდა: 26-02-2024 ბოლო ვადა: 26-03-2024

ძირითადი მოვალეობები:

  • ტრანზაქციების დროულად დარეგისტრირება და განხორციელება Swift-ში, RTGS-ში და ტრანზაქციასთან დაკავშირებულ ყველა სხვა პროგრამაში.
  • Alta Core სისტემაში გადარიცხვებთან და ინტერნეტ ბანკინგთან დაკავშირებული ოპერაციების დროული და ხარისხიანი ავტორიზაცია/კონტროლი/შემოწმება.
  • სახაზინო გარიგებებთან დაკავშირებული ოპერაციების დროული რეგისტრაცია,შესრულება, შემოწმება და კონტროლი.
  • ფრონტის თანამშრომლებისთვის ყოველდღიურ საქმიანობაში მხარდაჭერა.
  • პროექტების მართვა, უშუალო ხელმძღვანელის დავალებების შესრულება.

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

  • უმაღლესი განათლება ფინანსების, ბიზნეს ადმინისტრირების, ეკონომიკის, ან მომიჯნავე დარგის მიმართულებით;
  • სავალდებულოა საბანკო სექტორში, ანგარიშსწორების მიმართულებით მუშაობის 1 წლიანი გამოცდილება;
  • ინგლისური და რუსული ენების ცოდნა;
  • საოფისე კომპიუტერული პროგრამების (MS Office) ცოდნა.გუნდური მუშაობის უნარი;
  • ანალიტიკური აზროვნება;
  • პრობლემების გადაჭრის და გადაწყვეტილების დამოუკიდებლად მიღების უნარი;
  • პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა;
  • კარგი ზეპირი და წერილობითი კომუნიკაციის უნარი;
  • სოციალურად გახსნილი და სხარტად მოაზროვნე;
  • კეთილსინდისიერი, მოტივირებული, შრომისმოყვარე, ორგანიზებული;
  • სავალდებულოა SWIFT & RTGS პროგრამებში მუშაობის გამოცდილება, სასურველია Alta-ს პროგრამაში მუშაობის გამოცდილება.


ჩვენ გთავაზობთ:

  • თეორიულ და პრაქტიკულ სწავლებას, რომელიც დაგეხმარებათ განავითაროთ პროფესიული უნარები;
  • ჯანმრთელობის დაზღვევის პაკეტს;
  • Fitpass მომსახურების კორპორატიული პაკეტით სარგებლობის შესაძლებლობას;
  • დასაქმებულის საპენსიო შენატანი (2%) სრულად ფინანსდება კომპანიის მხრიდან.
განაცხადის შეტანა Linkedin-ით
განაცხადის შეტანა CV-ით

IT ბიზნეს ანალიტიკოსი

გამოქვეყნდა: 22-02-2024 ბოლო ვადა: 22-03-2024

ძირითადი მოვალეობები:

  • ორგანიზაციის შიდა სტეიკჰოლდერებთან ურთიერთობა, მათი ბიზნეს საჭიროებების, გამოწვევებისა და მიზნების იდენტიფიცირება და ანალიზი;
  • User Stories მომზადება;
  • ორგანიზაციაში არსებული ბიზნეს პროცესებისა და სისტემების შესწავლა და ანალიზი. ახალი ბიზნეს-პროცესების შემუშავებაში აქტიური ჩართულობა;
  • ბიზნეს საჭიროებების შესაბამისი გადაწყვეტების შემუშავება და მათი ტექნიკურ დავალებად გარდაქმნა;
  • გარე ვენდორებთან და ორგანიზაციის შიდა ტექნიკურ ჯგუფებთან ურთიერთობა. 
  • SDLC-ის (Software Development Life Cycle) პროცესში ჩართულობა და მონაწილეების საქმიანობის კოორდინაცია;
  • ტესტირების გეგმისა და ტესტირების სცენარების შედგენაში მონაწილეობა.
  • საჭიროების შემთხვევაში ახალი ვენდორებისა და IT სერვის მომწოდებლების შერჩევაში მონაწილეობის მიღება.

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

  • უმაღლესი განათლება (სასურველია IT, ფინანსები ან მონათესავე სფერო);
  • SDLC-ის პრინციპების ცოდნა;
  • ბიზნეს პროცესების ანალიზისა და აღწერის გამოცდილება;
  • საფინანსო სექტორში და B6/LMS პროგრამებთან მუშაობის გამოცდილება ჩაითვლება უპირატესობად;
  • ბიზნეს პროცესების მოდელირების ხელსაწყოებთან მუშაობის გამოცდილება;
  • ანალიტიკური აზროვნება;
  • გუნდური მუშაობის უნარი;
  • ეფექტური კომუნიკაციის უნარი.

უნარ-ჩვევები:

  • გუნდური მუშაობის უნარი;
  • ანალიტიკური აზროვნება;
  • ორგანიზებული და შედეგზე ორიენტირებული.
  • სწავლის და განვითარების სურვილი.

ჩვენ გთავაზობთ:

  • ჯანმრთელობის დაზღვევის პაკეტს;
  • Fitpass მომსახურების კორპორატიული პაკეტით სარგებლობის შესაძლებლობას;
  • კარიერული ზრდის შესაძლებლობას და მზარდ ანაზღაურებას;
  • დასაქმებულის საპენსიო შენატანი (2%) სრულად ფინანსდება კომპანიის მხრიდან.
განაცხადის შეტანა Linkedin-ით
განაცხადის შეტანა CV-ით

უმცროსი შემფასებელი

გამოქვეყნდა: 19-02-2024 ბოლო ვადა: 18-03-2024

ძირითადი მოვალეობები:

  • უძრავი ქონების შეფასება შეფასებების საერთაშორისო ეთიკის სტანდარტების შესაბამისად;
  • უძრავი ქონების საბაზრო ღირებულების განსაზღვრა, ქონების წინასწარი ანალიზი, ბაზარზე არსებული ანალოგების მოძიება და შერჩევა, მინიმუმ სამი მსგავსი ანალოგის მოძიება და გამოყენება;
  • შეფასების ფორმის შევსება, საბაზრო ღირებულების განსაზღვრა - მიღებული საბაზრო ღირებულების გონივრულობისთვის, საჭიროების შემთხვევაში, კორექტირება;
  • შეფასების დასკვნის ფორმირება, რომელშიც წარმოდგენილია შეფასების შედეგები, უძრავი ქონების საბაზრო ღირებულება, შეფასებასთან დაკავშირებული ანალიზი და დასაბუთება;
  • შესაბამისი ანგარიშგებების წარმოება, შესაბამის პირებთან მიწოდების უზრუნველყოფა;
  • უფროსი შემფასებლის სხვადასხვა დავალებების შესრულება;
  • უშუალო ხელმძღვანელისგან მიღებული დავალებები;
  • გენერალური დირექტორისაგან მიღებული დავალებები.

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები და უნარები:

  • უმაღლესი განათლება ბიზნესის ადმინისტრირების ან მსგავსი მიმართულებით;
  • სასურველია, სერტიფიცირება (უძრავი ქონების შეფასების IVS სტანდარტის შესაბამისად) 
  • საფინანსო სფეროში მუშაობის მინიმუმ 1 წლიანი გამოცდილება; 
  • საოფისე კომპიუტერული პროგრამების ცოდნა, Excel-ის კარგად ცოდნა;
  • ანალიტიკური აზროვნება, დეტალებზე ორიენტირებულობა, პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა, კოლეგიალურობა და გუნდური მუშაობის უნარი, კრიტიკულ სიტუაციაში სწრაფი რეაგირებისა და გადაწყვეტილების მიღების უნარი.
  • თვითკრიტიკულობა, თვითმოტივირებულობა.

ჩვენ გთავაზობთ:

  • განვითარების შესაძლებლობას;
  • ჯანმრთელობის დაზღვევის პაკეტს;
  • Fitpass მომსახურების კორპორატიული პაკეტით სარგებლობის შესაძლებლობას;
  • დასაქმებულის საპენსიო შენატანი (2%) სრულად ფინანსდება კომპანიის მხრიდან.
განაცხადის შეტანა Linkedin-ით
განაცხადის შეტანა CV-ით

მოლარე - თბილისი

გამოქვეყნდა: 16-02-2024 ბოლო ვადა: 15-03-2024

ძირითადი მოვალეობები:

  • კლიენტთა სწრაფი, ეფექტური და თავაზიანი მომსახურება; 
  • ნაღდ ფულთან დაკავშირებული ოპერაციების წარმოება; 
  • ფულადი სახსრების მართვა და კონტროლი სალაროში; 
  • ფულადი გზავნილების სისტემით ოპერაციების განხორციელება; 
  • ვალუტის გაცვლითი ოპერაციების წარმოება;
  • კომუნალური გადახდების განხორციელება;
  • დოკუმენტაციის სწორი და დროული წარმოება; 
  • კლიენტების მოზიდვა, მათთვის კონსულტაციების გაწევა და კომპანიის პროდუქტების შეთავაზება.

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

  • ბაკალავრის ხარისხი ეკონომიკის/ფინანსების/საბანკო საქმის ან ბიზნესის სფეროში;
  • მუშაობის მინიმუმ 1 წლიანი გამოცდილება ანალოგიურ პოზიციაზე;
  • სასურველია ინგლისური და რუსული ენების ცოდნა; 
  • საოფისე კომპიუტერული პროგრამების ცოდნა; 
  • სასურველია საბანკო კომპიუტერული პროგრამა ALTA-ში მუშაობის გამოცდილება; 
  • გუნდური მუშაობის უნარი, ანალიტიკური აზროვნება;
  • პრობლემების გადაჭრის და გადაწყვეტილების დამოუკიდებლად მიღების უნარი;
  • პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა;
  • კარგი ზეპირი და წერილობითი კომუნიკაციის უნარი;
  • კეთილსინდისიერი, მოტივირებული, შრომისმოყვარე, ორგანიზებული; 
  • კლიენტების თავაზიანად მომსახურების უნარი.

ჩვენ გთავაზობთ:

  • ჯანმრთელობის დაზღვევის პაკეტს;
  • Fitpass მომსახურების კორპორატიული პაკეტით სარგებლობის შესაძლებლობას;
  • კარიერული ზრდის შესაძლებლობას და მზარდ ანაზღაურებას;
  • დასაქმებულის საპენსიო შენატანი (2%) სრულად ფინანსდება კომპანიის მხრიდან.
     
განაცხადის შეტანა Linkedin-ით
განაცხადის შეტანა CV-ით