ვაკანსიები

ვაკანსიები

IT ტექნიკური მხარდაჭერის სპეციალისტი

გამოქვეყნდა: 28-11-2023 ბოლო ვადა: 27-12-2023

ძირითადი მოვალეობები:

  • ქსელში წარმოქმნილი პრობლემების ლოკალიზაცია და აღმოფხვრა;
  • ორგანიზაციის თანამშრომლების ტექნიკური მხარდაჭერა;
  • ოპერაციული სისტემებისა და სამომხმარებლო პროგრამული უზრუნველყოფის ინსტალაცია პერსონალურ კომპიუტერებზე;
  • პერსონალური კომპიუტერების ტექნიკური ზედამხედველობა;
  • კომპიუტერული ტექნიკის დაზიანების ლოკალიზაცია და აღმოფხვრა;
  • ორგანიზაციის შიდა IP ტელეფონების ინსტალაცია და გამართული მუშაობის უზრუნველყოფა;
  • თანამშრომლების კონსულტირება კომპიუტერულ ტექნიკასთან მუშაობის საკითხებზე.
  • საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:
  • სასურველია უმაღლესი განათლება;
  • სასურველია Windows Server 2012/2016/2019 - Active Directory, Domain Controller - თან მუშაობის გამოცდილება;
  • ოპერაციული სისტემების ცოდნა;
  • აპარატული უზრუნველყოფის ტექნიკური მახასიათებლების, კუნსტრუქციული თავისებურებებისა და ექსპლოატაციის რეჟიმების ცოდნა;
  • აპარატული უზრუნველყოფის დაზიანების დიაგნოსტირება და შესაბამისი ღონისძიებების გატარება;
  • სამომხმარებლო პროგრამული უზრუნველყოფის ცოდნა.

უნარ-ჩვევები:

  • გუნდური მუშაობის უნარი;
  • ანალიტიკური აზროვნება;
  • ორგანიზებული და შედეგზე ორიენტირებული.
  • სწავლის და განვითარების სურვილი.

ჩვენ გთავაზობთ:

  • ჯანმრთელობის დაზღვევის პაკეტს;
  • Fitpass მომსახურების კორპორატიული პაკეტით სარგებლობის შესაძლებლობას;
  • კარიერული ზრდის შესაძლებლობას და მზარდ ანაზღაურებას;
  • დასაქმებულის საპენსიო შენატანი (2%) სრულად ფინანსდება კომპანიის მხრიდან.
განაცხადის შეტანა Linkedin-ით
განაცხადის შეტანა CV-ით

სისტემური ადმინისტრატორი

გამოქვეყნდა: 20-11-2023 ბოლო ვადა: 20-12-2023

ძირითადი ფუნქცია-მოვალეობები:

  • სერვერების ადმინისტრირება და მონიტორინგი;
  • სარეზერვო ასლების შექმნა(Veeam Backup & Replica);
  • ვირტუალური მანქანების შექმნა/რედაქტირება/მონიტორინგი(Vmware);
  • ახალი სერვერების ტექნიკური და პროგრამული გამართვა(HPE;DELL);
  • ქსელური ინფრასტრუქტურის ადმინისტრირება და მონიტორინგი(Cisco IOS);
  • AD (Active Directory), Domain Controller, DNS, DHCP - ადმინისტრირება;
  • სერვერების ოპერაციული სისტემების განახლება(Windows Server 2012 and Above);
  • ახალი პროდუქტებისა და სერვისების ინსტალაციის უზრუნველყოფა;
  • სერვერების და ქსელის უსაფრთხოების უზრუნველყოფა(Cisco FTD with FMC);
  • VPN-ების აწყობა გარე კომპანიებთან(Site2Site VPN Ipsec);
  • წვდომების მართვა Firewall-ზე(Cisco FTD with FMC);
  • სერვერზე უფლებების კონტროლი;
  • სერვერების დროული განახლება;
  • IP ტელეფონიის ადმინისტრირება(Asterisk, FreePBX);
  • ელექტრონული ფოსტის ადმინისტრირება(MS Exchange 2019);
  • AD (Active Directory) - (ახალი მომხმარებლების დამატება, ჯგუფების შეცვლა, უფლებების ჩართვა).

კომპეტენცია და უნარები:

  • უმაღლესი განათლება სასურველია ინფორმაციული ტექნოლოგიების მიმართულებით;
  • მსგავს პოზიციაზე მუშაობის მინიმუმ 4+ წლიანი გამოცდილება;
  • კომპიუტერული ტექნიკის და ქსელების ცოდნა;
  • სასურველია ტექნიკური ინგლისურის ცოდნა;
  • Windows Server 2016/2019 ცოდნა;
  • Active Directory, Domain Controller, DHCP, DNS, WSUS ცოდნა;
  • Web სერვერებთან (IIS)  და სერვისებთან მუშაობის გამოცდილება;
  • Asterisk-თან მუშაობის გამოცდილება;
  • სასურველია Cisco-ს ცოდნა;
  • MS Exchange-თან მუშაობის გამოცდილება;
  • VMware-ის ცოდნა;
  • სასურველია MS SQL-ის ცოდნა
  • Microsoft 365-ის ცოდნა
  • Microsoft SCOM/SCEM
  • სასურველია Linux-თან მუშაობის გამოცდილება.
     
განაცხადის შეტანა Linkedin-ით
განაცხადის შეტანა CV-ით

სერვის ცენტრის მენეჯერი თელავი

გამოქვეყნდა: 20-11-2023 ბოლო ვადა: 20-12-2023

ძირითადი მოვალეობები:

  • სერვის ცენტრის მუშაობის ხელმძღვანელობა და ორგანიზება;
  • დაქვემდებარებული პერსონალის მართვა, კონტროლი და განვითარება; 
  • გაყიდვების გეგმების შესრულების კონტროლი
  • საკრედიტო რისკების იდენტიფიცირება, შეფასება და ანალიზი; 
  • საოპერაციო რისკების კონტროლი;
  • დელეგირებული უფლებამოსილების ფარგლებში სესხების დამტკიცება; 
  • სერვის ცენტრის ბიუჯეტის შედგენა და მისი შესრულების კონტროლი;
  • სალაროში ფულის მოძრაობის კონტროლი; 
  • სერვის ცენტრის ყოველდღიური საქმიანობის მართვა, მისოს დოკუმენტაციის ადმინისტრირება, დადგენილ პროცედურებთან/წესებთან შესაბამისობის მონიტორინგი.
  • სერვის ცენტრის თანამშრომელთა მიერ მისოს შინაგანაწესით გათვალისწინებული შრომითი დისციპლინისა და ქცევის ნორმების დაცვის კონტროლი;
  • სერვის ცენტრის საქმიანობის შესახებ სტატისტიკური მონაცემების წარმოება, მათი ანალიზი და შესაბამისი ანგარიშების მომზადება.

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

  • უმაღლესი განათლება ფინანსების/ბიზნესის/ეკონომიკის სფეროში (სასურველია მაგისტრის ხარისხი); 
  • საფინანსო სფეროში მენეჯერულ პოზიციაზე მუშაობის მინიმუმ 1 წლიანი გამოცდილება;
  • საკრედიტო კუთხით მუშაობის  2 წლიანი გამოცდილება; 
  • გუნდური მუშაობის უნარი, ანალიტიკური აზროვნება;
  • პრობლემების გადაჭრის და გადაწყვეტილების დამოუკიდებლად მიღების უნარი;
  • პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა;
  • კარგი ზეპირი და წერილობითი კომუნიკაციის უნარი;
  • კეთილსინდისიერი, მოტივირებული, შრომისმოყვარე, ორგანიზებული.


ჩვენ გთავაზობთ:

  • განვითარების შესაძლებლობას;
  • ჯანმრთელობის დაზღვევის პაკეტს;
  • Fitpass მომსახურების კორპორატიული პაკეტით სარგებლობის შესაძლებლობას;
  • დასაქმებულის საპენსიო შენატანი (2%) სრულად ფინანსდება კომპანიის მხრიდან.
განაცხადის შეტანა Linkedin-ით
განაცხადის შეტანა CV-ით

სერვის ცენტრის მენეჯერი ზუგდიდი

გამოქვეყნდა: 20-11-2023 ბოლო ვადა: 30-11-2023

ძირითადი მოვალეობები:

  • სერვის ცენტრის მუშაობის ხელმძღვანელობა და ორგანიზება;
  • დაქვემდებარებული პერსონალის მართვა, კონტროლი და განვითარება; 
  • გაყიდვების გეგმების შესრულების კონტროლი
  • საკრედიტო რისკების იდენტიფიცირება, შეფასება და ანალიზი; 
  • საოპერაციო რისკების კონტროლი;
  • დელეგირებული უფლებამოსილების ფარგლებში სესხების დამტკიცება; 
  • სერვის ცენტრის ბიუჯეტის შედგენა და მისი შესრულების კონტროლი;
  • სალაროში ფულის მოძრაობის კონტროლი; 
  • სერვის ცენტრის ყოველდღიური საქმიანობის მართვა, მისოს დოკუმენტაციის ადმინისტრირება, დადგენილ პროცედურებთან/წესებთან შესაბამისობის მონიტორინგი.
  • სერვის ცენტრის თანამშრომელთა მიერ მისოს შინაგანაწესით გათვალისწინებული შრომითი დისციპლინისა და ქცევის ნორმების დაცვის კონტროლი;
  • სერვის ცენტრის საქმიანობის შესახებ სტატისტიკური მონაცემების წარმოება, მათი ანალიზი და შესაბამისი ანგარიშების მომზადება.

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

  • უმაღლესი განათლება ფინანსების/ბიზნესის/ეკონომიკის სფეროში (სასურველია მაგისტრის ხარისხი); 
  • საფინანსო სფეროში მენეჯერულ პოზიციაზე მუშაობის მინიმუმ 1 წლიანი გამოცდილება;
  • საკრედიტო კუთხით მუშაობის  2 წლიანი გამოცდილება; 
  • გუნდური მუშაობის უნარი, ანალიტიკური აზროვნება;
  • პრობლემების გადაჭრის და გადაწყვეტილების დამოუკიდებლად მიღების უნარი;
  • პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა;
  • კარგი ზეპირი და წერილობითი კომუნიკაციის უნარი;
  • კეთილსინდისიერი, მოტივირებული, შრომისმოყვარე, ორგანიზებული.


ჩვენ გთავაზობთ:

  • განვითარების შესაძლებლობას;
  • ჯანმრთელობის დაზღვევის პაკეტს;
  • Fitpass მომსახურების კორპორატიული პაკეტით სარგებლობის შესაძლებლობას;
  • დასაქმებულის საპენსიო შენატანი (2%) სრულად ფინანსდება კომპანიის მხრიდან.
განაცხადის შეტანა Linkedin-ით
განაცხადის შეტანა CV-ით

მოლარე - ოპერატორი კახეთი

გამოქვეყნდა: 20-11-2023 ბოლო ვადა: 20-12-2023

ძირითადი მოვალეობები:

  • სალარო ოპერაციების წარმოება;
  • ნაღდი ფულისა და სხვა ფასეულობის დათვლა, შემოწმება და შენახვა;
  • სერვის ცენტრის სალაროს ნაღდი ფულის ლიმიტების კონტროლი;
  • არასკრედიტო პროდუქტებისა და მომსახურების გაყიდვა, გეგმების შესრულება;
  • არასაკრედიტო პროდუქტების გაყიდვების სტიმულირება და პოტენციური კლიენტების მოზიდვა;
  • ნაღდი ფულისა და სხვა ფასეულობის ინკასაციის განხორციელება;
  • სალაროსა და საცავის გასაღებების, ბეჭდების, მკაცრი აღრიცხვის დოკუმენტების შენახვა, მოძრაობის კონტროლი;
  • მეტობა/დანაკლისის აქტების გაფორმება, ნაშთების გასწორების უზრუნველყოფა;
  • სალაროს დღიური საბუთების შემოწმება;
  • რეგულარული რეპორტინგი სალაროს საქმიანობაზე;
  • საკრედიტო განაცხადის მიღება, მომხმარებელთან ჩაღრმავებული ინტერვიუს წარმოება.


საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

  • უმაღლესი განათლება ბიზნესის ან მომიჯნავე მიმართულებით;
  • საფინანსო სფეროში მუშაობის მინიმუმ 1 წლიანი გამოცდილება; 
  • საოფისე კომპიუტერული პროგრამების სრულყოფილი ცოდნა; 
  • საბანკო კომპიუტერულ პროგრამა ALTA-ში მუშაობის გამოცდილება ჩაითვლება უპირატესობად; 
  • ინგლისური და რუსული ენების საკომუნიკაციო დონეზე ცოდნა; 
  • პრობლემების გადაჭრის და გადაწყვეტილების დამოუკიდებლად მიღების უნარი;
  • გუნდური მუშაობის უნარი, ანალიტიკური აზროვნება;
  • პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა;
  • დროის ეფექტური მართვის უნარი.

ჩვენ გთავაზობთ:

  • თეორიულ და პრაქტიკულ სწავლებას, რომელიც დაგეხმარებათ განავითაროთ პროფესიული უნარები;
  • ჯანმრთელობის დაზღვევის პაკეტს;
  • Fitpass მომსახურების კორპორატიული პაკეტით სარგებლობის შესაძლებლობას;
  • დასაქმებულის საპენსიო შენატანი (2%) სრულად ფინანსდება კომპანიის მხრიდან.
განაცხადის შეტანა Linkedin-ით
განაცხადის შეტანა CV-ით

დაკრედიტების ექსპერტი - ბათუმი

გამოქვეყნდა: 20-11-2023 ბოლო ვადა: 20-12-2023

ძირითადი მოვალეობები:

  • საკრედიტო გეგმის შესრულება ეფექტური გაყიდვების გზით;
  • საკრედიტო პორტფელის ხარისხსა და განვითარებაზე ზრუნვა;
  • პოტენციური მომხმარებლებისთვის კომპანიის პროდუქტების გაცნობა /  შეთავაზება;
  • მომხმარებლის ხარისხიანი, ზუსტი და კვალიფიციური მომსახურება, კომპანიის სტნადარტების შესაბამისად;
  • საკრედიტო განაცხადის მიღება, მომხმარებელთან ჩაღრმავებული ინტერვიუს წარმოება  და მისი ზოგადი ფინანსური მდგომარეობის შეფასება;
  • საკრედიტო ფაილების მომზადება და მათი საკრედიტო კომიტეტზე წარდგენა;
  • სესხის გაცემასთან დაკავშირებული პროცედურების წარმოება.
  • საკრედიტო პორტფელის ხარისხის მონიტორინგი;
  • ვადაგადაცილებულ სესხებზე მუშაობა და დაფარვის უზრუნველყოფა;
  • შესრულებული სამუშაოს ანგარიშგება უშუალო ხელმძღვანელთან.

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

  • უმაღლესი განათლება საბანკო, საფინანსო, ეკონომიკური განხრით;
  • საოფისე კომპიუტერული პროგრამების (MS Office) ცოდნა;
  • გუნდური მუშაობის უნარი;
  • ანალიტიკური აზროვნება;
  • პრობლემების გადაჭრის და გადაწყვეტილების დამოუკიდებლად მიღების უნარი;
  • პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა;
  • კარგი ზეპირი და წერილობითი კომუნიკაციის უნარი;
  • სოციალურად გახსნილი და სხარტად მოაზროვნე;
  • კეთილსინდისიერი, მოტივირებული, შრომისმოყვარე, ორგანიზებული.

ჩვენ გთავაზობთ:

  • თეორიულ და პრაქტიკულ სწავლებას, რომელიც დაგეხმარებათ განავითაროთ პროფესიული უნარები;
  • ჯანმრთელობის დაზღვევის პაკეტს;
  • კარიერული ზრდის შესაძლებლობას;
  • Fitpass მომსახურების კორპორატიული პაკეტით სარგებლობის შესაძლებლობას;
  • დასაქმებულის საპენსიო შენატანი (2%) სრულად ფინანსდება კომპანიის მხრიდან.
განაცხადის შეტანა Linkedin-ით
განაცხადის შეტანა CV-ით

დაკრედიტების ექსპერტი - თბილისი

გამოქვეყნდა: 20-11-2023 ბოლო ვადა: 20-12-2023

ძირითადი მოვალეობები:

  • საკრედიტო გეგმის შესრულება ეფექტური გაყიდვების გზით;
  • საკრედიტო პორტფელის ხარისხსა და განვითარებაზე ზრუნვა;
  • პოტენციური მომხმარებლებისთვის კომპანიის პროდუქტების გაცნობა /  შეთავაზება;
  • მომხმარებლის ხარისხიანი, ზუსტი და კვალიფიციური მომსახურება, კომპანიის სტნადარტების შესაბამისად;
  • საკრედიტო განაცხადის მიღება, მომხმარებელთან ჩაღრმავებული ინტერვიუს წარმოება  და მისი ზოგადი ფინანსური მდგომარეობის შეფასება;
  • საკრედიტო ფაილების მომზადება და მათი საკრედიტო კომიტეტზე წარდგენა;
  • სესხის გაცემასთან დაკავშირებული პროცედურების წარმოება.
  • საკრედიტო პორტფელის ხარისხის მონიტორინგი;
  • ვადაგადაცილებულ სესხებზე მუშაობა და დაფარვის უზრუნველყოფა;
  • შესრულებული სამუშაოს ანგარიშგება უშუალო ხელმძღვანელთან.

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

  • უმაღლესი განათლება საბანკო, საფინანსო, ეკონომიკური განხრით;
  • საოფისე კომპიუტერული პროგრამების (MS Office) ცოდნა;
  • გუნდური მუშაობის უნარი;
  • ანალიტიკური აზროვნება;
  • პრობლემების გადაჭრის და გადაწყვეტილების დამოუკიდებლად მიღების უნარი;
  • პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა;
  • კარგი ზეპირი და წერილობითი კომუნიკაციის უნარი;
  • სოციალურად გახსნილი და სხარტად მოაზროვნე;
  • კეთილსინდისიერი, მოტივირებული, შრომისმოყვარე, ორგანიზებული.

ჩვენ გთავაზობთ:

  • თეორიულ და პრაქტიკულ სწავლებას, რომელიც დაგეხმარებათ განავითაროთ პროფესიული უნარები;
  • ჯანმრთელობის დაზღვევის პაკეტს;
  • კარიერული ზრდის შესაძლებლობას;
  • Fitpass მომსახურების კორპორატიული პაკეტით სარგებლობის შესაძლებლობას;
  • დასაქმებულის საპენსიო შენატანი (2%) სრულად ფინანსდება კომპანიის მხრიდან.
განაცხადის შეტანა Linkedin-ით
განაცხადის შეტანა CV-ით

დაკრედიტების ექსპერტი - კახეთი

გამოქვეყნდა: 20-11-2023 ბოლო ვადა: 20-12-2023

ძირითადი მოვალეობები:

  • საკრედიტო გეგმის შესრულება ეფექტური გაყიდვების გზით;
  • საკრედიტო პორტფელის ხარისხსა და განვითარებაზე ზრუნვა;
  • პოტენციური მომხმარებლებისთვის კომპანიის პროდუქტების გაცნობა /  შეთავაზება;
  • მომხმარებლის ხარისხიანი, ზუსტი და კვალიფიციური მომსახურება, კომპანიის სტნადარტების შესაბამისად;
  • საკრედიტო განაცხადის მიღება, მომხმარებელთან ჩაღრმავებული ინტერვიუს წარმოება  და მისი ზოგადი ფინანსური მდგომარეობის შეფასება;
  • საკრედიტო ფაილების მომზადება და მათი საკრედიტო კომიტეტზე წარდგენა;
  • სესხის გაცემასთან დაკავშირებული პროცედურების წარმოება.
  • საკრედიტო პორტფელის ხარისხის მონიტორინგი;
  • ვადაგადაცილებულ სესხებზე მუშაობა და დაფარვის უზრუნველყოფა;
  • შესრულებული სამუშაოს ანგარიშგება უშუალო ხელმძღვანელთან.

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

  • სასურველია უმაღლესი განათლება საბანკო, საფინანსო, ეკონომიკური განხრით;
  • საოფისე კომპიუტერული პროგრამების (MS Office) ცოდნა;
  • გუნდური მუშაობის უნარი;
  • ანალიტიკური აზროვნება;
  • პრობლემების გადაჭრის და გადაწყვეტილების დამოუკიდებლად მიღების უნარი;
  • პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა;
  • კარგი ზეპირი და წერილობითი კომუნიკაციის უნარი;
  • სოციალურად გახსნილი და სხარტად მოაზროვნე;
  • კეთილსინდისიერი, მოტივირებული, შრომისმოყვარე, ორგანიზებული.

ჩვენ გთავაზობთ:

  • თეორიულ და პრაქტიკულ სწავლებას, რომელიც დაგეხმარებათ განავითაროთ პროფესიული უნარები;
  • ჯანმრთელობის დაზღვევის პაკეტს;
  • კარიერული ზრდის შესაძლებლობას;
  • Fitpass მომსახურების კორპორატიული პაკეტით სარგებლობის შესაძლებლობას;
  • დასაქმებულის საპენსიო შენატანი (2%) სრულად ფინანსდება კომპანიის მხრიდან.
     
განაცხადის შეტანა Linkedin-ით
განაცხადის შეტანა CV-ით

დაკრედიტების ექსპერტი - მარნეული

გამოქვეყნდა: 20-11-2023 ბოლო ვადა: 20-12-2023

ძირითადი მოვალეობები:

  • საკრედიტო გეგმის შესრულება ეფექტური გაყიდვების გზით;
  • საკრედიტო პორტფელის ხარისხსა და განვითარებაზე ზრუნვა;
  • პოტენციური მომხმარებლებისთვის კომპანიის პროდუქტების გაცნობა /  შეთავაზება;
  • მომხმარებლის ხარისხიანი, ზუსტი და კვალიფიციური მომსახურება, კომპანიის სტნადარტების შესაბამისად;
  • საკრედიტო განაცხადის მიღება, მომხმარებელთან ჩაღრმავებული ინტერვიუს წარმოება  და მისი ზოგადი ფინანსური მდგომარეობის შეფასება;
  • საკრედიტო ფაილების მომზადება და მათი საკრედიტო კომიტეტზე წარდგენა;
  • სესხის გაცემასთან დაკავშირებული პროცედურების წარმოება.
  • საკრედიტო პორტფელის ხარისხის მონიტორინგი;
  • ვადაგადაცილებულ სესხებზე მუშაობა და დაფარვის უზრუნველყოფა;
  • შესრულებული სამუშაოს ანგარიშგება უშუალო ხელმძღვანელთან.

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

  • უმაღლესი განათლება საბანკო, საფინანსო, ეკონომიკური განხრით;
  • საოფისე კომპიუტერული პროგრამების (MS Office) ცოდნა;
  • გუნდური მუშაობის უნარი;
  • ანალიტიკური აზროვნება;
  • პრობლემების გადაჭრის და გადაწყვეტილების დამოუკიდებლად მიღების უნარი;
  • პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა;
  • კარგი ზეპირი და წერილობითი კომუნიკაციის უნარი;
  • სოციალურად გახსნილი და სხარტად მოაზროვნე;
  • კეთილსინდისიერი, მოტივირებული, შრომისმოყვარე, ორგანიზებული.

ჩვენ გთავაზობთ:

  • თეორიულ და პრაქტიკულ სწავლებას, რომელიც დაგეხმარებათ განავითაროთ პროფესიული უნარები;
  • ჯანმრთელობის დაზღვევის პაკეტს;
  • კარიერული ზრდის შესაძლებლობას;
  • Fitpass მომსახურების კორპორატიული პაკეტით სარგებლობის შესაძლებლობას;
  • დასაქმებულის საპენსიო შენატანი (2%) სრულად ფინანსდება კომპანიის მხრიდან.
განაცხადის შეტანა Linkedin-ით
განაცხადის შეტანა CV-ით

დაკრედიტების ექსპერტი - ზესტაფონი

გამოქვეყნდა: 20-11-2023 ბოლო ვადა: 20-12-2023

ძირითადი მოვალეობები:

  • საკრედიტო გეგმის შესრულება ეფექტური გაყიდვების გზით;
  • საკრედიტო პორტფელის ხარისხსა და განვითარებაზე ზრუნვა;
  • პოტენციური მომხმარებლებისთვის კომპანიის პროდუქტების გაცნობა /  შეთავაზება;
  • მომხმარებლის ხარისხიანი, ზუსტი და კვალიფიციური მომსახურება, კომპანიის სტნადარტების შესაბამისად;
  • საკრედიტო განაცხადის მიღება, მომხმარებელთან ჩაღრმავებული ინტერვიუს წარმოება  და მისი ზოგადი ფინანსური მდგომარეობის შეფასება;
  • საკრედიტო ფაილების მომზადება და მათი საკრედიტო კომიტეტზე წარდგენა;
  • სესხის გაცემასთან დაკავშირებული პროცედურების წარმოება.
  • საკრედიტო პორტფელის ხარისხის მონიტორინგი;
  • ვადაგადაცილებულ სესხებზე მუშაობა და დაფარვის უზრუნველყოფა;
  • შესრულებული სამუშაოს ანგარიშგება უშუალო ხელმძღვანელთან.

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

  • უმაღლესი განათლება საბანკო, საფინანსო, ეკონომიკური განხრით;
  • საოფისე კომპიუტერული პროგრამების (MS Office) ცოდნა;
  • გუნდური მუშაობის უნარი;
  • ანალიტიკური აზროვნება;
  • პრობლემების გადაჭრის და გადაწყვეტილების დამოუკიდებლად მიღების უნარი;
  • პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა;
  • კარგი ზეპირი და წერილობითი კომუნიკაციის უნარი;
  • სოციალურად გახსნილი და სხარტად მოაზროვნე;
  • კეთილსინდისიერი, მოტივირებული, შრომისმოყვარე, ორგანიზებული.

ჩვენ გთავაზობთ:

  • თეორიულ და პრაქტიკულ სწავლებას, რომელიც დაგეხმარებათ განავითაროთ პროფესიული უნარები;
  • ჯანმრთელობის დაზღვევის პაკეტს;
  • კარიერული ზრდის შესაძლებლობას;
  • Fitpass მომსახურების კორპორატიული პაკეტით სარგებლობის შესაძლებლობას;
  • დასაქმებულის საპენსიო შენატანი (2%) სრულად ფინანსდება კომპანიის მხრიდან.
განაცხადის შეტანა Linkedin-ით
განაცხადის შეტანა CV-ით

1 2