ვაკანსიები

ვაკანსიები

ქოლ-ცენტრის ოპერატორი

გამოქვეყნდა: 28-09-2023 ბოლო ვადა: 29-10-2023

ძირითადი ფუნქცია-მოვალეობები: 

  • მისოს ცხელ ხაზზე შემოსულ ზარებზე დროული რეაგირება, პროდუქტებსა და პროცედურებზე უტყუარი ინფორმაციის გაცემა და საჭიროების შემთხვევაში, სწორად გადამისამართება ;
  • მისოს ჩატში, ელ-ფოსტასა და Facebook გვერდზე შემოსულ კითხვებზე დროული პასუხი;
  • მომხმარებელთა კმაყოფილების/ლოიალურობის, ასევე მისოს პროდუქტებზე კვლევების წარმოება;
  • მომხმარებელთა მომსახურება კომპანიაში არსებული მომსახურების სტანდარტის შესაბამისად;
  • მომხმარებელთა კმაყოფილებაზე მუდმივი ზრუნვა და რთულ მომხმარებელთან ეფექტური კომუნიკაციის წარმოება;
  • მისოს საკრედიტო და საოპერაციო პროდუქტების გაყიდვების ზრდაზე ზრუნვა, კლიენტების მოტივირება;
  • მომხმარებელთა პრეტენზიების სწორად დაფიქსირება და შესაბამის პირებთან გაგზავნა
  • სამუშაო პროგრამაში ინფორმაციის სწორად დაფიქსირება და დავალებების გადამისამართება 
  • ონლაინ განაცხადების მიღება და შესაბამის ადრესატთან დროული და სწორი გადამისამართება;
  • ონლაინ განაცხადების ბაზების წარმოება;
  • საჭიროების შემთხვევაში გამავალი ზარების განხორციელება;
  • განვითარების მიზნით დაგეგმილ ტრენინგებსა და სემინარებზე დასწრება;
  • ინდივიდუალური და გუნდური მიზნების შესრულება.

პოზიციისთვის საჭირო საკვალიფიკაციო მოთხოვნები და უნარები:

  • უმაღლესი განათლება;
  • რუსული ენის სასაუბრო დონეზე ცოდნა;
  • MS office პროგრამების ცოდნა.

უნარ - ჩვევები:

  • გამართული წერისა და მეტყველების, კომუნიკაციის კარგი უნარი;
  • პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა;
  • გაწონასწორებული, დეტალებზე ორიენტირებული, პუნქტუალური;
  • გუნდური მუშაობის უნარი;
  • დარწმუნების და გადაწყვეტილების დამოუკიდებლად მიღების უნარი.

სამუშო გრაფიკი:  09:30-18:30, შაბათს 10:00-14:00 (კვირაში 40 საათი); შაბათის ცვლა 1 საათით ადრე ასრულებს სამუშაო დღეს.

ანაზღაურება: შეთანხმებით

ჩვენ გთავაზობთ:

  • თეორიულ და პრაქტიკულ სწავლებას, რომელიც დაგეხმარებათ განავითაროთ პროფესიული უნარები;
  • ჯანმრთელობის დაზღვევის პაკეტს;
  • კარიერული ზრდის შესაძლებლობას;
  • Fitpass მომსახურების კორპორატიული პაკეტით სარგებლობის შესაძლებლობას;
  • დასაქმებულის საპენსიო შენატანი (2%) სრულად ფინანსდება კომპანიის მხრიდან.
განაცხადის შეტანა Linkedin-ით
განაცხადის შეტანა CV-ით

IT ბიზნეს ანალიტიკოსი

გამოქვეყნდა: 28-09-2023 ბოლო ვადა: 29-10-2023

ძირითადი მოვალეობები:

  • ორგანიზაციის შიდა სტეიკჰოლდერებთან ურთიერთობა, მათი ბიზნეს საჭიროებების, გამოწვევებისა და მიზნების იდენტიფიცირება და ანალიზი;
  • User Stories მომზადება;
  • ორგანიზაციაში არსებული ბიზნეს პროცესებისა და სისტემების შესწავლა და ანალიზი. ახალი ბიზნეს-პროცესების შემუშავებაში აქტიური ჩართულობა;
  • ბიზნეს საჭიროებების შესაბამისი გადაწყვეტების შემუშავება და მათი ტექნიკურ დავალებად გარდაქმნა;
  • გარე ვენდორებთან და ორგანიზაციის შიდა ტექნიკურ ჯგუფებთან ურთიერთობა. 
  • SDLC-ის (Software Development Life Cycle) პროცესში ჩართულობა და მონაწილეების საქმიანობის კოორდინაცია;
  • ტესტირების გეგმისა და ტესტირების სცენარების შედგენაში მონაწილეობა.
  • საჭიროების შემთხვევაში ახალი ვენდორებისა და IT სერვის მომწოდებლების შერჩევაში მონაწილეობის მიღება.

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

  • უმაღლესი განათლება (სასურველია IT, ფინანსები ან მონათესავე სფერო);
  • SDLC-ის პრინციპების ცოდნა;
  • ბიზნეს პროცესების ანალიზისა და აღწერის გამოცდილება;
  • საფინანსო სექტორში და B6/LMS პროგრამებთან მუშაობის გამოცდილება ჩაითვლება უპირატესობად;
  • ბიზნეს პროცესების მოდელირების ხელსაწყოებთან მუშაობის გამოცდილება;
  • ანალიტიკური აზროვნება;
  • გუნდური მუშაობის უნარი;
  • ეფექტური კომუნიკაციის უნარი.

უნარ-ჩვევები:

  • გუნდური მუშაობის უნარი;
  • ანალიტიკური აზროვნება;
  • ორგანიზებული და შედეგზე ორიენტირებული.
  • სწავლის და განვითარების სურვილი.

ჩვენ გთავაზობთ:

  • ჯანმრთელობის დაზღვევის პაკეტს;
  • Fitpass მომსახურების კორპორატიული პაკეტით სარგებლობის შესაძლებლობას;
  • კარიერული ზრდის შესაძლებლობას და მზარდ ანაზღაურებას;
  • დასაქმებულის საპენსიო შენატანი (2%) სრულად ფინანსდება კომპანიის მხრიდან.
     
განაცხადის შეტანა Linkedin-ით
განაცხადის შეტანა CV-ით

პროგრამული უზრუნველყოფის მხარდაჭერის სპეციალისტი

გამოქვეყნდა: 28-09-2023 ბოლო ვადა: 29-10-2023

ძირითადი ფუნქცია- მოვალეობები:

  • შემოსულ ამოცანებზე დროული რეაგირება, ანალიზი;
  • პროგრამული უზრუნველყოფის ცვლილებების მართვა და განხორციელებული ცვლილებების შემოწმება/ტესტირება;
  • თანამშრომლების პროგრამულ-ტექნიკური დახმარება;
  • საბანკო პროგრამების ადმინისტრირება;
  • ორგანიზაციაში არსებული პროგრამების გამართული მუშაობის უზრუნველყოფა;
  • პროგრამულ უზრუნვეყოფასთან დაკავშირებული ხარვეზების აღმოფხრვა;
  • თანამშრომლების კონსულტირება პროგრამულ უზრუნველყოფასთან დაკავშირებით.

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

  • უმაღლესი განათლება სასურველია ინფორმაციული ტექნოლოგიების მიმართულებით;
  • მსგავს პოზიციაზე მუშაობის მინიმუმ 2 წლიანი გამოცდილება.

კომპეტენცია:

  • საბანკო / მიკროსაფინანსო ორგანიზაციებში მუშაობის გამოცდილება, საბანკო პროდუქტების ზოგადი ცოდნა;
  • ალტა სოფვეარის პროგრამების ცოდნა;
  • MS SQL ბაზასთან მუშაობის გამოცდილება;
  • საოფისე პროგრამების საფუძვლიანი ცოდნა;
  • ოპერაციული სისტემების ცოდნა;
  • სასურველია Web სერვერებთან (IIS)  და სერვისებთან მუშაობის გამოცდილება. 

უნარ - ჩვევები:

  • აუცილებელია - კრიტიკული და ანალიტიკური აზროვნება, ყურადღება დეტალების მიმართ, გუნდის მართვის უნარი, პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა, პრობლემების გადაჭრის და გადაწყვეტილების დამოუკიდებლად მიღების უნარი, კარგი ზეპირი და წერილობითი კომუნიკაციის უნარი;.
  • სასურველია - თვითგანვითარების და პროფესიული ზრდის სურვილი, თვითკრიტიკულუბა, თვითმოტივირებულობა.

ჩვენ გთავაზობთ:

  • განვითარების შესაძლებლობას;
  • ჯანმრთელობის დაზღვევის პაკეტს;
  • Fitpass მომსახურების კორპორატიული პაკეტით სარგებლობის შესაძლებლობას;
  • დასაქმებულის საპენსიო შენატანი (2%) სრულად ფინანსდება კომპანიის მხრიდან.
განაცხადის შეტანა Linkedin-ით
განაცხადის შეტანა CV-ით

დაკრედიტების ექსპერტი - თბილისი

გამოქვეყნდა: 08-09-2023 ბოლო ვადა: 08-10-2023

ძირითადი მოვალეობები:

  • საკრედიტო გეგმის შესრულება ეფექტური გაყიდვების გზით;
  • საკრედიტო პორტფელის ხარისხსა და განვითარებაზე ზრუნვა;
  • პოტენციური მომხმარებლებისთვის კომპანიის პროდუქტების გაცნობა /  შეთავაზება;
  • მომხმარებლის ხარისხიანი, ზუსტი და კვალიფიციური მომსახურება, კომპანიის სტნადარტების შესაბამისად;
  • საკრედიტო განაცხადის მიღება, მომხმარებელთან ჩაღრმავებული ინტერვიუს წარმოება  და მისი ზოგადი ფინანსური მდგომარეობის შეფასება;
  • საკრედიტო ფაილების მომზადება და მათი საკრედიტო კომიტეტზე წარდგენა;
  • სესხის გაცემასთან დაკავშირებული პროცედურების წარმოება.
  • საკრედიტო პორტფელის ხარისხის მონიტორინგი;
  • ვადაგადაცილებულ სესხებზე მუშაობა და დაფარვის უზრუნველყოფა;
  • შესრულებული სამუშაოს ანგარიშგება უშუალო ხელმძღვანელთან.

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

  • უმაღლესი განათლება საბანკო, საფინანსო, ეკონომიკური განხრით;
  • საოფისე კომპიუტერული პროგრამების (MS Office) ცოდნა;
  • გუნდური მუშაობის უნარი;
  • ანალიტიკური აზროვნება;
  • პრობლემების გადაჭრის და გადაწყვეტილების დამოუკიდებლად მიღების უნარი;
  • პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა;
  • კარგი ზეპირი და წერილობითი კომუნიკაციის უნარი;
  • სოციალურად გახსნილი და სხარტად მოაზროვნე;
  • კეთილსინდისიერი, მოტივირებული, შრომისმოყვარე, ორგანიზებული.

ჩვენ გთავაზობთ:

  • თეორიულ და პრაქტიკულ სწავლებას, რომელიც დაგეხმარებათ განავითაროთ პროფესიული უნარები;
  • ჯანმრთელობის დაზღვევის პაკეტს;
  • კარიერული ზრდის შესაძლებლობას;
  • Fitpass მომსახურების კორპორატიული პაკეტით სარგებლობის შესაძლებლობას;
  • დასაქმებულის საპენსიო შენატანი (2%) სრულად ფინანსდება კომპანიის მხრიდან.
განაცხადის შეტანა Linkedin-ით
განაცხადის შეტანა CV-ით

დაკრედიტების ექსპერტი - ლაგოდეხი/თელავი/გურჯაანი

გამოქვეყნდა: 08-09-2023 ბოლო ვადა: 08-10-2023

ძირითადი მოვალეობები:

  • საკრედიტო გეგმის შესრულება ეფექტური გაყიდვების გზით;
  • საკრედიტო პორტფელის ხარისხსა და განვითარებაზე ზრუნვა;
  • პოტენციური მომხმარებლებისთვის კომპანიის პროდუქტების გაცნობა /  შეთავაზება;
  • მომხმარებლის ხარისხიანი, ზუსტი და კვალიფიციური მომსახურება, კომპანიის სტნადარტების შესაბამისად;
  • საკრედიტო განაცხადის მიღება, მომხმარებელთან ჩაღრმავებული ინტერვიუს წარმოება  და მისი ზოგადი ფინანსური მდგომარეობის შეფასება;
  • საკრედიტო ფაილების მომზადება და მათი საკრედიტო კომიტეტზე წარდგენა;
  • სესხის გაცემასთან დაკავშირებული პროცედურების წარმოება.
  • საკრედიტო პორტფელის ხარისხის მონიტორინგი;
  • ვადაგადაცილებულ სესხებზე მუშაობა და დაფარვის უზრუნველყოფა;
  • შესრულებული სამუშაოს ანგარიშგება უშუალო ხელმძღვანელთან.

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

  • უმაღლესი განათლება საბანკო, საფინანსო, ეკონომიკური განხრით;
  • საოფისე კომპიუტერული პროგრამების (MS Office) ცოდნა;
  • გუნდური მუშაობის უნარი;
  • ანალიტიკური აზროვნება;
  • პრობლემების გადაჭრის და გადაწყვეტილების დამოუკიდებლად მიღების უნარი;
  • პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა;
  • კარგი ზეპირი და წერილობითი კომუნიკაციის უნარი;
  • სოციალურად გახსნილი და სხარტად მოაზროვნე;
  • კეთილსინდისიერი, მოტივირებული, შრომისმოყვარე, ორგანიზებული.

ჩვენ გთავაზობთ:

  • თეორიულ და პრაქტიკულ სწავლებას, რომელიც დაგეხმარებათ განავითაროთ პროფესიული უნარები;
  • ჯანმრთელობის დაზღვევის პაკეტს;
  • კარიერული ზრდის შესაძლებლობას;
  • Fitpass მომსახურების კორპორატიული პაკეტით სარგებლობის შესაძლებლობას;
  • დასაქმებულის საპენსიო შენატანი (2%) სრულად ფინანსდება კომპანიის მხრიდან.
განაცხადის შეტანა Linkedin-ით
განაცხადის შეტანა CV-ით

დაკრედიტების ექსპერტი - რუსთავი/ მარნეული

გამოქვეყნდა: 08-09-2023 ბოლო ვადა: 08-10-2023

ძირითადი მოვალეობები:

  • საკრედიტო გეგმის შესრულება ეფექტური გაყიდვების გზით;
  • საკრედიტო პორტფელის ხარისხსა და განვითარებაზე ზრუნვა;
  • პოტენციური მომხმარებლებისთვის კომპანიის პროდუქტების გაცნობა /  შეთავაზება;
  • მომხმარებლის ხარისხიანი, ზუსტი და კვალიფიციური მომსახურება, კომპანიის სტნადარტების შესაბამისად;
  • საკრედიტო განაცხადის მიღება, მომხმარებელთან ჩაღრმავებული ინტერვიუს წარმოება  და მისი ზოგადი ფინანსური მდგომარეობის შეფასება;
  • საკრედიტო ფაილების მომზადება და მათი საკრედიტო კომიტეტზე წარდგენა;
  • სესხის გაცემასთან დაკავშირებული პროცედურების წარმოება.
  • საკრედიტო პორტფელის ხარისხის მონიტორინგი;
  • ვადაგადაცილებულ სესხებზე მუშაობა და დაფარვის უზრუნველყოფა;
  • შესრულებული სამუშაოს ანგარიშგება უშუალო ხელმძღვანელთან.

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

  • უმაღლესი განათლება საბანკო, საფინანსო, ეკონომიკური განხრით;
  • საოფისე კომპიუტერული პროგრამების (MS Office) ცოდნა;
  • გუნდური მუშაობის უნარი;
  • ანალიტიკური აზროვნება;
  • პრობლემების გადაჭრის და გადაწყვეტილების დამოუკიდებლად მიღების უნარი;
  • პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა;
  • კარგი ზეპირი და წერილობითი კომუნიკაციის უნარი;
  • სოციალურად გახსნილი და სხარტად მოაზროვნე;
  • კეთილსინდისიერი, მოტივირებული, შრომისმოყვარე, ორგანიზებული.

ჩვენ გთავაზობთ:

  • თეორიულ და პრაქტიკულ სწავლებას, რომელიც დაგეხმარებათ განავითაროთ პროფესიული უნარები;
  • ჯანმრთელობის დაზღვევის პაკეტს;
  • კარიერული ზრდის შესაძლებლობას;
  • Fitpass მომსახურების კორპორატიული პაკეტით სარგებლობის შესაძლებლობას;
  • დასაქმებულის საპენსიო შენატანი (2%) სრულად ფინანსდება კომპანიის მხრიდან.
განაცხადის შეტანა Linkedin-ით
განაცხადის შეტანა CV-ით

დაკრედიტების ექსპერტი - ზესტაფონი

გამოქვეყნდა: 08-09-2023 ბოლო ვადა: 08-10-2023

ძირითადი მოვალეობები:

  • საკრედიტო გეგმის შესრულება ეფექტური გაყიდვების გზით;
  • საკრედიტო პორტფელის ხარისხსა და განვითარებაზე ზრუნვა;
  • პოტენციური მომხმარებლებისთვის კომპანიის პროდუქტების გაცნობა /  შეთავაზება;
  • მომხმარებლის ხარისხიანი, ზუსტი და კვალიფიციური მომსახურება, კომპანიის სტნადარტების შესაბამისად;
  • საკრედიტო განაცხადის მიღება, მომხმარებელთან ჩაღრმავებული ინტერვიუს წარმოება  და მისი ზოგადი ფინანსური მდგომარეობის შეფასება;
  • საკრედიტო ფაილების მომზადება და მათი საკრედიტო კომიტეტზე წარდგენა;
  • სესხის გაცემასთან დაკავშირებული პროცედურების წარმოება.
  • საკრედიტო პორტფელის ხარისხის მონიტორინგი;
  • ვადაგადაცილებულ სესხებზე მუშაობა და დაფარვის უზრუნველყოფა;
  • შესრულებული სამუშაოს ანგარიშგება უშუალო ხელმძღვანელთან.

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

  • უმაღლესი განათლება საბანკო, საფინანსო, ეკონომიკური განხრით;
  • საოფისე კომპიუტერული პროგრამების (MS Office) ცოდნა;
  • გუნდური მუშაობის უნარი;
  • ანალიტიკური აზროვნება;
  • პრობლემების გადაჭრის და გადაწყვეტილების დამოუკიდებლად მიღების უნარი;
  • პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა;
  • კარგი ზეპირი და წერილობითი კომუნიკაციის უნარი;
  • სოციალურად გახსნილი და სხარტად მოაზროვნე;
  • კეთილსინდისიერი, მოტივირებული, შრომისმოყვარე, ორგანიზებული.

ჩვენ გთავაზობთ:

  • თეორიულ და პრაქტიკულ სწავლებას, რომელიც დაგეხმარებათ განავითაროთ პროფესიული უნარები;
  • ჯანმრთელობის დაზღვევის პაკეტს;
  • კარიერული ზრდის შესაძლებლობას;
  • Fitpass მომსახურების კორპორატიული პაკეტით სარგებლობის შესაძლებლობას;
  • დასაქმებულის საპენსიო შენატანი (2%) სრულად ფინანსდება კომპანიის მხრიდან.
განაცხადის შეტანა Linkedin-ით
განაცხადის შეტანა CV-ით

დაკრედიტების ექსპერტი - გორი

გამოქვეყნდა: 08-09-2023 ბოლო ვადა: 08-10-2023

ძირითადი მოვალეობები:

  • საკრედიტო გეგმის შესრულება ეფექტური გაყიდვების გზით;
  • საკრედიტო პორტფელის ხარისხსა და განვითარებაზე ზრუნვა;
  • პოტენციური მომხმარებლებისთვის კომპანიის პროდუქტების გაცნობა /  შეთავაზება;
  • მომხმარებლის ხარისხიანი, ზუსტი და კვალიფიციური მომსახურება, კომპანიის სტნადარტების შესაბამისად;
  • საკრედიტო განაცხადის მიღება, მომხმარებელთან ჩაღრმავებული ინტერვიუს წარმოება  და მისი ზოგადი ფინანსური მდგომარეობის შეფასება;
  • საკრედიტო ფაილების მომზადება და მათი საკრედიტო კომიტეტზე წარდგენა;
  • სესხის გაცემასთან დაკავშირებული პროცედურების წარმოება.
  • საკრედიტო პორტფელის ხარისხის მონიტორინგი;
  • ვადაგადაცილებულ სესხებზე მუშაობა და დაფარვის უზრუნველყოფა;
  • შესრულებული სამუშაოს ანგარიშგება უშუალო ხელმძღვანელთან.

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

  • უმაღლესი განათლება საბანკო, საფინანსო, ეკონომიკური განხრით;
  • საოფისე კომპიუტერული პროგრამების (MS Office) ცოდნა;
  • გუნდური მუშაობის უნარი;
  • ანალიტიკური აზროვნება;
  • პრობლემების გადაჭრის და გადაწყვეტილების დამოუკიდებლად მიღების უნარი;
  • პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა;
  • კარგი ზეპირი და წერილობითი კომუნიკაციის უნარი;
  • სოციალურად გახსნილი და სხარტად მოაზროვნე;
  • კეთილსინდისიერი, მოტივირებული, შრომისმოყვარე, ორგანიზებული.

ჩვენ გთავაზობთ:

  • თეორიულ და პრაქტიკულ სწავლებას, რომელიც დაგეხმარებათ განავითაროთ პროფესიული უნარები;
  • ჯანმრთელობის დაზღვევის პაკეტს;
  • კარიერული ზრდის შესაძლებლობას;
  • Fitpass მომსახურების კორპორატიული პაკეტით სარგებლობის შესაძლებლობას;
  • დასაქმებულის საპენსიო შენატანი (2%) სრულად ფინანსდება კომპანიის მხრიდან.
განაცხადის შეტანა Linkedin-ით
განაცხადის შეტანა CV-ით

მოლარე - თბილისი (ანაზღაურებადი სტაჟირება)

გამოქვეყნდა: 08-09-2023 ბოლო ვადა: 08-10-2023

ძირითადი მოვალეობები:

  • კლიენტთა სწრაფი, ეფექტური და თავაზიანი მომსახურება; 
  • ნაღდ ფულთან დაკავშირებული ოპერაციების წარმოება; 
  • ფულადი სახსრების მართვა და კონტროლი სალაროში; 
  • ფულადი გზავნილების სისტემით ოპერაციების განხორციელება; 
  • ვალუტის გაცვლითი ოპერაციების წარმოება;
  • კომუნალური გადახდების განხორციელება;
  • დოკუმენტაციის სწორი და დროული წარმოება; 
  • კლიენტების მოზიდვა, მათთვის კონსულტაციების გაწევა და კომპანიის პროდუქტების შეთავაზება.

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

  • ბაკალავრის ხარისხი ან დამამთავრებელი კურსის სტუდენტი ეკონომიკის/ფინანსების/საბანკო საქმის ან ბიზნესის სფეროში სასურველია ინგლისური და რუსული ენების ცოდნა; 
  • საოფისე კომპიუტერული პროგრამების ცოდნა; 
  • გუნდური მუშაობის უნარი, ანალიტიკური აზროვნება;
  • პრობლემების გადაჭრის და გადაწყვეტილების დამოუკიდებლად მიღების უნარი;
  • პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა;
  • კარგი ზეპირი და წერილობითი კომუნიკაციის უნარი;
  • კეთილსინდისიერი, მოტივირებული, შრომისმოყვარე, ორგანიზებული; 
  • კლიენტების თავაზიანად მომსახურების უნარი.

ჩვენ გთავაზობთ:

  • თეორიულ და პრაქტიკულ სწავლებას, რომელიც დაგეხმარებათ განავითაროთ პროფესიული უნარები;
  • ჯანმრთელობის დაზღვევის პაკეტს;
  • კარიერული ზრდის შესაძლებლობას;
  • Fitpass მომსახურების კორპორატიული პაკეტით სარგებლობის შესაძლებლობას;
  • დასაქმებულის საპენსიო შენატანი (2%) სრულად ფინანსდება კომპანიის მხრიდან.
განაცხადის შეტანა Linkedin-ით
განაცხადის შეტანა CV-ით

მოლარე / მოლარე - ოპერატორი ზესტაფონი

გამოქვეყნდა: 21-09-2023 ბოლო ვადა: 21-10-2023

ძირითადი მოვალეობები:

  • სალარო ოპერაციების წარმოება;
  • ნაღდი ფულისა და სხვა ფასეულობის დათვლა, შემოწმება და შენახვა;
  • სერვის ცენტრის სალაროს ნაღდი ფულის ლიმიტების კონტროლი;
  • არასკრედიტო პროდუქტებისა და მომსახურების გაყიდვა, გეგმების შესრულება;
  • არასაკრედიტო პროდუქტების გაყიდვების სტიმულირება და პოტენციური კლიენტების მოზიდვა;
  • ნაღდი ფულისა და სხვა ფასეულობის ინკასაციის განხორციელება;
  • სალაროსა და საცავის გასაღებების, ბეჭდების, მკაცრი აღრიცხვის დოკუმენტების შენახვა, მოძრაობის კონტროლი;
  • მეტობა/დანაკლისის აქტების გაფორმება, ნაშთების გასწორების უზრუნველყოფა;
  • სალაროს დღიური საბუთების შემოწმება;
  • რეგულარული რეპორტინგი სალაროს საქმიანობაზე;
  • საკრედიტო განაცხადის მიღება, მომხმარებელთან ჩაღრმავებული ინტერვიუს წარმოება.

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

  • უმაღლესი განათლება ბიზნესის ან მომიჯნავე მიმართულებით;
  • საფინანსო სფეროში მუშაობის მინიმუმ 1 წლიანი გამოცდილება; 
  • საოფისე კომპიუტერული პროგრამების სრულყოფილი ცოდნა; 
  • საბანკო კომპიუტერულ პროგრამა ALTA-ში მუშაობის გამოცდილება ჩაითვლება უპირატესობად; 
  • ინგლისური და რუსული ენების საკომუნიკაციო დონეზე ცოდნა; 
  • პრობლემების გადაჭრის და გადაწყვეტილების დამოუკიდებლად მიღების უნარი;
  • გუნდური მუშაობის უნარი, ანალიტიკური აზროვნება;
  • პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა;
  • დროის ეფექტური მართვის უნარი.

ჩვენ გთავაზობთ:

  • თეორიულ და პრაქტიკულ სწავლებას, რომელიც დაგეხმარებათ განავითაროთ პროფესიული უნარები;
  • ჯანმრთელობის დაზღვევის პაკეტს;
  • Fitpass მომსახურების კორპორატიული პაკეტით სარგებლობის შესაძლებლობას;
  • დასაქმებულის საპენსიო შენატანი (2%) სრულად ფინანსდება კომპანიის მხრიდან.
განაცხადის შეტანა Linkedin-ით
განაცხადის შეტანა CV-ით

1 2